Określenie rozległości łysienia – wersja dla panów

By Bartek Czekała

Nie możesz wyświetlić tej lekcji, ponieważ nie jesteś zalogowany.
  • Tomasz Tandek pisze:

    U mnie norwood 3, pozdrawiam!

    • To pikuś Tomek! Przybyles wczesnie w takim razie i mozna pieknie i zatrzymac lysienie na dekady i odwrocic je w znacznym stopniu. Pamietaj, ze jesli nie klopot, mozna mi podeslac zdjecia, o co prosze w nastepnej lekcji 🙂

  • Elżbieta Kiryluk-Gojło pisze:

    Syn Norwood 1, mąż Norwood 5. u mnie Norwood 1 o ile ta skalę można zastosować u kobiety

  • Kamil Szklarz pisze:

    norwood 4

  • Adam Kaczmarek pisze:

    Norwood 0 to zapewne Mikulski, Wodecki, Jensen Ackles, Dave Mustaine, Adam Copeland.

    Bartek-pół żartem pół serio, brakuje rozdziału dla młodych rockmanów, którzy chcą zapuścić włosy a nie wiedzą jak o nie dbać aby ich nie stracić.

    Całkiem serio-jutro lub pojutrze wyślę meila że zdjęciami i notką autobiograficzną.

    • Tak, wiekszosc z nich to dobre typy 🙂 HAha, kto wie – moze dorzucę przy aktualizacji kursu 😀 Ok, bede czekac Adam 🙂

      • Adam Kaczmarek pisze:

        I to jest potencjał na kanał dla Ciebie Bartek na osobny kanał na Youtube. Gdzie analizujesz stan włosów rockmanów (lub ogólnie osób publicznych), błędy, proponujesz terapię.

        A Ty możesz bez problemu zrobić to po angielsku też:)

        Żyła złota

        Już widzę te od odcinki

        ,, Dlaczego Lars Ulrich nigdy nie zrobił przeszczepu”.

        ,,Stan włosów hair metalu po latach”

        Tak btw.Kirk Hammet zapytany w wywiadzie dlaczego ma ładne włosy odpowiedział, że Johnny Ramone podpowiedział mu branie biotyny.

        Może i tak było ale…

        Kirk to już na etapie Reloada miał mega prześwity. Ale jak zapuścił znów to jego grube, kręcone włosy pewnie pozwalały na jakieś maskowanie. A potem i tak genetyka, pieniądze i cokolwiek jeszcze pozwoliły zapewne na świetne efekty przeszczepów.

  • Grzegorz Kurza pisze:

    Norwood 3 vertex

  • Mateusz pisze:

    Norwood 0, pozdrawiam!

    • Skubany! Zadzroscimy. Rozumiem, ze kurs w ramach prewencji! 🙂

      • Mateusz pisze:

        Kupiłem kurs głównie z ciekawości. Jestem bardzo zadowolony. Czekam na kolejne Twoje kursy.

        • Bardzo się cieszę! Chociaż polecam przynajmniej alpecin wprowadzić prewencyjnie. Aczkolwiek szczerze mówiąc przy takim Norwoodzie, często dekadami nie widać żadnych ubytków. Genetycznie wrażliwość receptorów androgenowych jest po prostu Niska 🙂

          • Mateusz pisze:

            Jak często stosować Alpecin?
            Nigdy nie myłem głowy codziennie, zazwyczaj myję ją od 1 do 2 razy na tydzień.

          • Ogolna odpowiedz jest taka, ze u 99% osob maximum korzysci to mycie wlosow nim codziennie, bo kofeina mniej wiecej 24 godziny bedzie w mieszkach wlosowych przebywac. Przedluzajac ten przedzial czasowy, czyli np. myjac wlosy raz w tygodniu bedziesz drastycznie zmniejszac potencjalny odrost. Natomiast u Ciebie to jest zaledwie prewencja, wiec 2, moze 3 razy w tygodniu jak zaszalejesz, spokojnie starczy.

  • Michał pisze:

    Włosy mocno przerzedzone. Na czubku głowy mała plama, tato wyłysiał w wieku 25 lat, natomiast dziadek 91 lat- włosy cały czas w normie, drugi dziadek ponad 70 i też włosy w normie. Ja mam 23 i muszę toczyć walkę 🙂

    • W pelni rozumiem bol. U mnie w blizszej i dalszej rodzinie faceci w okolicy 40 juz nie bardzo maja cokolwiek na glowie przyzwoitego. Walczymy wiedza i walczymy skutecznie w takich przypadkach Michal 🙂

  • >